6 tot 12 jarigen

Cover-Test

Pluk het jaar! Kindergedichten voor alle seizoenen

Het leven zit vol wonderen. Soms wil je daar samen bij stilstaan. In dit boek vind je gedichten bij allerlei momenten in het kinderleven. Ze gaan over de natuur en de seizoenen, over gevoelens en feesten, over God en de mensen. Ze komen tot leven als je ze leest. Een fijn communiecadeau, ook handig voor de ouder of leerkracht die een leuke tekst zoekt bij een thema.

€ 17.50

Ik vier de mis mee - cover

Ik vier de mis mee

Een zelf-leesboekje voor kinderen van 6-9 jaar, waarin de grote momenten van de eucharistieviering stap voor stap worden uitgelegd. Met illustraties waarin iedereen zich kan herkennen. Zo vier je de mis mee!

€ 9.95

13220_Geloven OS lowres

Geloven, wat is dat eigenlijk?

Dit boek denkt mee over grote vragen van onderzoekende kinderen: over aarde en mens, over God, goed en kwaad. Het geeft open informatie vanuit een gelovige invalshoek. De onderwerpen: 1 Hoe is de wereld ontstaan? 2 Waarom bestaat de mens? 3 Wat is geloven? 4 Wie is God? 5 Waarom heeft niet iedereen hetzelfde geloof? 6 Waarom bidden we? 7 Bestaat de duivel? 8 Wat komt er na de dood? Met grappige en mooie illustraties.

€ 14.95

Kom en zing paperback

Kom en Zing! tekstuitgave

De mooiste geloofsliederen voor kinderen! Nu heb je alles bij de hand: liederen voor ochtend en avond, geloofsthema's, bijbelverhalen en feestelijke tijden. Bekende, mindere bekende en nieuwe liederen. Kortingen vanaf 10 exemplaren!

€ 12.50

IMG_3378

Kom en Zing! Muziekuitgave

De mooiste geloofsliederen voor kinderen! Nu heb je alles bij de hand: liederen voor ochtend en avond, geloofsthema's, bijbelverhalen en feestelijke tijden. Bekende, mindere bekende en nieuwe liederen. Ieder kind een boek. Uitgekozen op muzikale, tekstuele en pedagogische kwaliteit. I.s.m. Kerkelijke Stichting St.-Gregorius van het Bisdom Haarlem. Kortingen vanaf 10 exemplaren! Tevens verkrijgbaar als teksteditie.

€ 20.50

vk-Pasen-stap-voor-stap

Pasen stap voor stap, De kruisweg van Jezus verteld aan kinderen

Hoe vertel je jonge kinderen iets over de laatste uren van Jezus, zo dat de blijdschap van Pasen echt overkomt? Een prachtig geïllustreerd boek met cd-rom om de illustraties te projecteren op de muur of (beeld)scherm, zodat het verhaal nog levendiger wordt. Geschikt voor geloven thuis, op school of in de parochie.

€ 14.95

cover het begon met licht web

Het begon met licht (heruitgave 2018)

Bijbelverhalen voor groot en klein! Dit boek neemt je mee in de geschiedenis van de vriendschap tussen God en de mensen. Het is een groot avontuur met een visioen: een wereld vol licht en vrede. De versjes brengen de verhalen op een verrassende manier nog dichterbij. Geschikt voor voorlezen, zelf lezen en vooral samen lezen!

€ 25.20